Test oscyloskopu Rigol DS1052E

|

Strona przeniesiona na nowy adres:
extronic.pl


13 komentarze :

elektro pisze...

świetny artykuł, nie wiedziałem ze jest w oscyloskopie plik pomocy :) co oznacza czerwone Rmt widoczne na wszystkich zdjęciach?

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Rmt pojawia się po podłączeniu oscyloskopu do komputera. Chyba to skrót od "Remote". Zrzuty ekranu robiłem przez Ultrascope i dlatego wszędzie jest ten napis.

Anonimowy pisze...

Witam. Czytam artykuł bo właśnie sobie go zakupiłem, nie chcę robić jakiejś reklamy, ale gwarancja 3 lata jak najbardziej obowiązuje przy zakupie w NDN i sanwe 5000a którą tutaj opisujesz na blogu dorzucają teraz w promocji za 1,22 brutto.

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Ja też kupiłem w NDN razem z miernikiem. Na e-bay można kupić dużo taniej, nawet za 300€ da się czasami dostać, ale ciekawe czy da się serwisować w ramach gwarancji w Polsce czy trzeba wysyłać gdzieś na koniec świata.

Anonimowy pisze...

Witam !
też mam takowy oscyloskop - jak można wyciszyć wentylator? poproszę o link .
A tak przy okazji może ktoś wie gdzie do oscyloskopu kupić można płytkę z zasilaczem impulsowym .Mam również podobny model lecz na pasmo 25 MHz bez zasilacza bo oddałem koledze do naprawy , a kolega wyjechał za granicę i chyba nie wróci ...
Dziękuję
Pozdrawiam
Artur
arturd@tlen.pl

Dominik Leon Bieczyński pisze...

W środku jest normalny wentylator jak do komputera. Wystarczy go wymienić na inny o tych samych wymiarach i wydajności. W internecie jest instrukcja na ten temat (google)

Anonimowy pisze...

Witam !
-Tak też myślałem , są różne wentylatory o różnych parametrach np w TME więc będzie w czym wybierać .Pozdrawiam !
Artur

Anonimowy pisze...

oscyloskop cyfrowy jest dobry, ale ja zostaje przy analogowych, z tym, że częściej z nich korzystam i jestem bardziej do nich bardziej przyzwyczajony

Anonimowy pisze...

Dziękuję za opis oscyloskopu :)

Scientific Pages pisze...

Cześć! Orientujesz się czy taki oscyloskop posiada możliwość akwizycji danych? Na przykład z poziomu Matlaba?

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Oscyloskop ma możliwość zdalnego sterowania przez komputer i przesyłania danych, ale raczej wątpię by dało się go z matlabem połączyć.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

A mam takie pytanko :

jak ustawić oscyloskop w trybie dual / tryb 2 kanałowy / , do pomiaru sygnałów
bez "masy" fizycznie tz jedna z sond podłączona np do masy a druga do badanego obwodu lub odwrotnie i wykorzystać takie pomiary min w odbiornikach lampowych , gdzie nie można podłączyć fizycznej masy bo nastąpi zwarcie , ponieważ nie ma transformatora separującego w takowych urządzeniach .
Mam oscyloskop HC-3502C i ma tryb dual oraz ADD i można ustawić go prosto i pokazuje sie jedna linia przebiegu
Artur D.
arturd@tlen.pl

Prześlij komentarz

Skomentuj!