Kurs XMEGA: pierwszy program (02)


Strona przeniesiona na nowy adres:
extronic.pl


12 komentarze :

Anonimowy pisze...

Bardzo polecam tę płytkę testową - spodziewałem się amatorszczyzny, a dostałem profesjonalny produkt! Tak trzymać!

Anonimowy pisze...

Zamiast Build Succeeded dostaję komunikat warning F_CPU not defined for

Dominik Leon Bieczyński pisze...

możesz dopisać w pierwszej linijce #define F_CPU 2000000UL

Unknown pisze...

U mnie wyskakuje błąd Error1 avr/io.h : No such file or directory . możesz mi podpowiedzieć w czym problem. Pozdrawiam.

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Czy masz zainstalowane jakieś inne środowiska progframistyczne? Kiedyś AVR Stduio 4 gryzło się z C++ Builderem. Możliwe, że musisz jakieś zmienne środowiskowe ustawić.

ellox pisze...

Cześć,

Mieliście kiedyś problem po podłączeniu xmegi (X3-DIL64) pod USB objawiający się ciągłym podłączaniem i odłączaniem urządznia (+ komunikat o nierozpoznanym urządzeniu). Działający program to powyższe mruganie diodkami, procesor w trybie "run". FLIP działa bez problemu.
Pozdrawiam

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Najprawdopodobniej w programie sterujesz pinami D6 i D7, które odpowiedzialne są za komunikację przez USB.

Anonimowy pisze...

Czy na ostatnim rysunku prawa dioda nie powinna być czasem podłączona z prawej strony do GND? Bo teraz jest podłączona do dwóch wyjść...

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Tak ma być

Unknown pisze...

Hej,
Miał ktoś może problem z instalacją sterownika USB z Flip? W menedżerze urządzeń niestety mam "Nieznane urządzenie", a po aktualizacji sterowników ze ścieżki podanej wyżej niestety wyskakuje monit "Występujący w tym pliku INF sekcja instalacji usługi jest nieprawidłowa."
Byłbym wdzięczny za podanie konkretnej ścieżki drivera w folderze "atmel" - mimo że środowisko flip reinstalowałem, to może faktycznie coś jest nie tak z plikiem instalacyjnym.
Z góry dzięki za pomoc :)

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Spróbuj zainstalować ręcznie z tego katalogu C:\Program Files (x86)\Atmel\Flip 3.4.7\usb

Unknown pisze...

Dokładnie o tą ścieżkę mi chodziło- dziękować, pomogła ręczna instalacja :)

Prześlij komentarz

Skomentuj!