Kurs XMEGA (26): przetwornik DAC

|

Strona przeniesiona na nowy adres:
extronic.pl


7 komentarze :

Anonimowy pisze...

Powoli dojrzewam do XMEGI , myślę , że jest to optymalny wybór dla elektronika hobbysty po klasycznych Atmegach. Dumałem aby przerzucić się od razu na ARM-y ale po zakupie płytek Nucleo, Discovery i zapoznaniu się z książką SunRivera doszedłem do wniosku , że pozostanę jednak przy 8 bitowcach bo tu jest największa przyjemność z programowania.
Przejście na ARM-y to zbyt duża rewolucja dla hobbysty, zniechęca do nich na samym starcie przebijanie się przez całą masę ustawień aby w ogóle zaczęły gadać z nami.
XMEGA na tym polu to bajka i mniej pracy w konwersji bibliotek ze starych Atmeg.
Cena płytki Pańskiej jest już na mocno przyzwoitym poziomie co dodatkowo skłania do pójścia w tym kierunku.

Anonimowy pisze...

Rozumiem, że to był ostatni odcinek kursu ? ? ?

Dominik Leon Bieczyński pisze...

W chwili obecnej mam jeszcze dwa odcinki, muszę tylko je wrzucić. Potem za jakiś czas będzie kolejna seria.

Unknown pisze...

Czy można się spodziewać przykładów z implementacji działania DAC? Bardzo fajny temat i podejrzewam, że nie tylko ja ucieszyłbym się na widok takiego odcinka ;)

Anonimowy pisze...

Czekamy na C.D...

Unknown pisze...

Witam. Mam pytanie czy będzie ciąg dalszy kursu? Wszystko fajnie i jasno opisane, lecz są chęci , aby wiedzieć więcej, a mało jest tego typu dobrych kursów na xmegi. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Czy na kursie będzie omawiana komunikacja USART np. Bluetooth?

Prześlij komentarz

Skomentuj!