Spoiler: karta graficzna VGA na FPGA

|

Strona przeniesiona na nowy adres:
extronic.pl


8 komentarze :

Anonimowy pisze...

Ja się na tym w ogóle nie znam, ale temat wydaje się bardzo ciekawy. Co to za płytka widoczna na zdjęciu? Od czego zacząć z FPGA? Może jakiś kurs, taki jak XMEGA? :)

elektro pisze...

Temat ciekawy, robiłem tylko jakieś proste rzeczy na Xilinx Spartan 3, jeszcze na uczelni.

Anonimowy pisze...

Jeżeli o mnie chodzi to sprawa ma się tak samo jak w pierwszym poście.
Temat wydaje się ciekawy.
Jeżeli chodzi o układy FPGA to choć już od 6 lat mam doczynienia z elektroniką to z FPGA miałem okazję mieć doczynienia jeszcze w technikum, w ramach dodatkowych zajęć z elektroniki... ale mimo to myślę, że przydałby się kurs od podstaw dotyczący pracy z układami FPGA dla użytkowników domowych :) gdyż zestaw uruchomieniowy do FPGA z jakim miałem wtedy doczynienia kosztował 1000 zł za sztukę... z tym, że trzeba przyznać,że był bardzo rozbudowany, ale cena mówi sama za siebie.

codespy pisze...

Temat dla mnie jest bardzo interesujący.
Nie mam doświadczenia z FPGA.

Wszystkie tematy są ciekawe. Trudno wybrać.

Jak mój przedmówca też proponuje kurs o FPGA jak XMEGA, choć zdaje sobię sprawe ile to czasu zajmuje

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Płytka widoczna na zdjęciu to MachXO2 Breakout Board (http://kamami.pl/index.php?ukey=product&productID=199699) z najbardziej wypasionym FPGA z rodziny MachXO2. To jest doskonałe na początek, bardzo polecam.

Anonimowy pisze...

Super temat. To moze byc dobry zamiennik dla drogich i trudnych wyswietlaczy grafiznych

games-fan pisze...

Jakie parametry obrazu można uzyskać na tym procesorze? Rozdzielczość/liczba kolorów .

Dominik Leon Bieczyński pisze...

Przede wszystkim to nie procesor tylko FPGA. Trudno powiedzieć ile z tego można maksymalnie wycisnąć, ale na płytkach testowych od Lettice można dostać MachXO2 ze złączem HDMI, DVI i VGA, więc raczej porządną grafikę można zrobić :)

Prześlij komentarz

Skomentuj!